2007年2月14日星期三

靚仔醫生俏病人

二月十四,甜姑特別擇此日到診所驗血取藥,為鄭醫生獻上血的禮物。而我,就乘機湊熱鬧,兼送上薄禮答謝醫生。


這位就是靚仔鄭楚豪醫生了。相中的診症室像是很寬敞,這是拜 CANON機的wide angle所賜,房內貼滿一牆家庭照,還有小朋友的勞作,靚仔、仁心、仁術、愛家,點解有咁好的男人!!!

甜姑的病,不便由我說啦。(但都透露少少﹣﹣﹣佢要減肥囉,哈哈!!!)

鄭醫生,每次都係咁關心各人,問候我之餘,還有問李雲迪近況。佢真係一個好醫生0黎0架。

原來,當初他向我宣布我的病情時,為免我過份憂慮,他當時只以「有瘤腫,有擴散跡象」的婉轉詞彙來形容我的病情,沒有直接向我講我有cancer,怕我接受不來。(我當時都感覺到他好像不知要如何向我報告病情。)不過,我的過份冷靜讓這位醫生很不自在。佢覺得,病人應該會即時好shock,然後會追問醫生如何如何。佢話:「站在醫生立場,好難接受到個病人咁calm。」其實,當時我係未識驚,又未來得及驚0者。

翻發......甜姑的病可能會,李雲迪的病又可能會,但我的病就嚴重得多。「條路係崎嶇,但最緊要有得搞。」這是鄭醫生給我的勸勉。多謝你呀醫生。

由我們三人的病,談到醫生的兩位讀國際學校的小朋友,玩完一輪,離開醫生房,出面成村人等睇症,而我地就0係房度又傾偈又影相,間中還爆出大笑聲,希望冇畀人詛咒啦。

--------------------------------------------------------------------

回家,黑暗的路旁有物體在移動,原來是蟾蜍!這兩晚,都聽到牠們在叫,春節交配期又來了!!希望你們找到適合的另一半,努力繁衍下一代,幫我地食晒d蟑螂蚊蟲。

9 則留言:

C.Candy 說...

認同,鄭醫生真是一個靚仔、仁心、仁術...且懂得關心人的好醫生!!!不過,他患有健忘症架!

martin0919 說...

真係幾靚仔咁喎
你條友, 生性呀, 勤力練功先得架, 借d意又話唔落咁樣.....嘿
個blog pet好似好得意咁喎
仲有, 有精神的話, 要過去獸醫到喎, 好似未拎過去做化驗....
好長氣..唔講lu

匿名 說...

這個醫生的確不錯,昔日我每次有病去看他時,
他總叫我代問候傻四,
我感覺到他完全是由心發出的.
他更表示昔日知道她的病情時,也很心痛...(下省100字)
今次,我也多謝他的問候啊...
註:他健忘,但他總記得我們幾個傻病人

匿名 說...

還想多說一句...為何很多病人,醫生也肯陪你們癲?

傻四 說...

嗚,小雲迪,聽到你咁講,搞到我感動到想喊添 :'(,點解鄭醫生咁好人!!!

唉,唔好偷懶唔好偷懶唔好偷懶唔好偷懶,我要同你地一齊活到九十歲,一齊同你地度過好多個農曆年、情人節∼∼∼老馬你要不停鬧醒我呀!

傻四 說...

補答李雲迪:因為,醫生好珍惜同每一個傻病人交談的機會。

匿名 說...

從未看過一個醫生如此冷漠(包括姑娘),檢查時間之快,阻止病人發問,鄭醫生,你檢討一下!

傻四 說...

這位匿名朋友,我不清楚你事情的來龍去脈,只知事出必有因;我比較相信我和朋友的親身經歷^^

匿名 說...

支持特區政府依法抗疫