2007年2月11日星期日

我會......

網上流傳曾特首「我會做好呢份工」改編版,好好笑,香港人,真係好無聊∼∼∼∼


地盤工人:「 我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「 我會發好呢次功!」
八達通公司:「 我會整好八達通!」
天文台:「 我會測好呢個風!」
整容醫生:「 我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「 我會整好呢個鐘!」
廚師:「 我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「 我會碰好呢隻東!」
各大公司的專業員工: 「 我會五點九就鬆!」
二奶:「我會睇實你老公!」
你仇家:「我會裝好你彈弓!」
失業人仕:「我會諗下搵份工!」
綜援人仕:「我會繼續唔搵工!」
大陸孕婦:「我會臨生關照衝!」

3 則留言:

C.Candy 說...

學林海蜂話齋,真係 -
『超低能......勁搞笑......
hahaha ^^』

說...

另一加長版 --
地盤佬 :「我會鑽好呢個窿!」
氣功師 :「我會發好呢次功!」
八達通公司 :「我會整好八達通!」
天文台 :「我會測好呢個風!」
整容醫生 :「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師 :「我會整好呢個鐘!」
廚師 :「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳 :「我會碰好呢隻東!」
xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆??
泰藉廚師:「我會煮好冬陰功。」
海關︰「我會睇實呢個zone」
富豪雪糕︰「我會"針"滿呢個cone」
陳曉東︰「我會跟翻載思聰」
火化︰「我會燒好呢副bone」
士兵︰「我會好好地進攻」
我︰「我會不停發up 風」
歌手︰「我會唱好呢個tone」
靚女︰「我會請佢食檸檬」
肚入面既bb︰「我會離開呢個womb」
學外語人士︰「我要學好靈格風」
寶貝智多星kelvin︰「我會再次home alone」
長毛︰「我會競選新界東」
學生:「我會還晒d grant loan」
足球員:「我會打好d前鋒」
打工仔辭職時:「我會辭左呢份工」
麥玲玲:「我要勁過蘇民峰」

傻四 說...

哈哈,加長版都好正。我要勁過蘇民峰,哈哈哈!!!