2007年2月26日星期一

原來僱主真係會無良

今日終於打畀秘書小姐,同佢講三月可以返工;同時,拜託佢幫我問manager,睇下可唔可以返半日先。截稿前(哈!)未有回覆。

然後再打畀同事C小姐吹水,才得悉原來"前"老闆之前有意唔畀我再返公司。

雖然我並不稀罕這份工,但當知道僱主原來真係可以好無良的時候,心情仍然一沉。我有病0者,唔代表我工作能力有問題,公司內那極Hea撰稿員,那些美學角度有點問題的高級Designer,難道比我還差勁?

不能動氣不能動氣!得之不喜,失之不憂,是患病以後抱持的生活態度。

知道這消息後,知道我第一件事做咩?
就係改番份Resume,上Jobsdb。

P.S.如果我真係畀人炒,請大家支持下我,請我食飯睇戲,嗚∼∼∼∼

3 則留言:

C.Candy 說...

心地不好的人,經已有應得的報應了。哈哈!

匿名 說...

我都想話,佢應該唔可以因為你有病而炒你,
你告佢歧視,佢真係唔得你死...哈哈哈!!!
支持阿芬!

匿名 說...

электронные сигареты в йошкар-оле - курение вредит здоровью лекция