2007年2月12日星期一

被嫌棄的朱古力

今日返診所拆線,之前,去ifc的Leonidas買了兩盒朱古力畀周姑娘及丹尼鄭。周姑娘識貨,知道呢隻朱古力好滑。嘿,丹尼鄭,我以後唔買朱古力畀你呀。Why?事因佢收到後,話:「你都好鍾意食朱古力喎。」「係呀。」「小心d呀,朱古力好肥。」「呢隻係冇附加糖0架。」「冇糖0者,有cream,好多cream0架。」死0野∼∼∼∼早知唔0徒錢買畀你啦,好Q貴0架。

討論完朱古力,入正題。分point講,冇咁煩:

.小妹的初步療程經已完成,在未來的兩年,都要keep住每兩個月回診所抽血檢驗。下次將會是四月。我怕我做完化療變得癡呆,到時大家可否提一提我。
.藥打入肚,與打進血管,基本上效果一樣,這是最新研究報告喎。丹尼鄭見我有點擔心,竟然仲寸我喎,「一唔係,我而家幫你0係肚度開刀,放番個盒入去,再打藥囉。」.............人地都係擔心問下0者,使唔使咁講0野。
.輔助性質的12針carboplatin,丹尼鄭冇堅持要我打。佢話,根據最新研究,打那12針,不能根治癌症,但可以延遲復發的情況;而在未復發及復發後才打,基本上係冇分別。當CA-125指數出現三位數字時再打都得。點解唔係超過35?因為指數在100以下,也scan不到腫瘤喎,貿貿然打,唔抵。
.覆診期間,若然發現有甚麼不妥,例如肚脹,就要即刻去睇佢。
.基本上手術半年後就可以做劇烈運動,佢話瑜伽唔算劇烈喎,但我話:「但拉扯得勁嘛。」丹尼鄭:「如果你聽到卜一聲,就call我,我幫你聯番。」@_@;但,佢又話,高溫瑜伽對心臟有危險,即使係平常人。
.Estrogen hormone,要天天搽,佢話:「咁後生,唔好咁快變0左個婆仔咁。」不怕引發乳癌嗎?不會喎,因為我連子宮都切0左,不會誘發乳癌喎。「咁係咪搽0左就冇骨質疏鬆?」「少0的機會啦。」
.復發率,香港與外國的數字一樣。丹尼鄭話,有些病人好幾年都冇事,但最近有一個一年後便復發了。

佢提我,叫我唔好忘記我的擴散範圍好大喎。咁點呢?你都幫唔到我乜0架啦。唯有靠自己行氣功啦,我唔想再打化療針,而家又已經沒有借口偷懶了,明天開始要努力啊。

---------------------------------
後記:周姑娘與丹尼鄭是無敵拍擋

話說,我攤0左0係床,丹尼鄭望完傷口,話傷口好靚,然後講:「拆線,睇,貼膠布。」
嘩,丹尼鄭,你係咪羅家英唐三藏上身,講得咁簡潔!
周姑娘見我一臉疑惑,就解釋:「拆線之後,畀佢睇下個傷口,然後就可以貼膠布。」
跟官咁耐,真係會心領神會。

4 則留言:

martin0919 說...

好鬼似不結婚的男人喎阿丹尼鄭

martin0919 說...

YEAH
成功轉banner, 剩下的工作, 是重新設計切合大小的banner

匿名 說...

早知啲朱古力留返畀我哋食仲好啦....
唔識貨,唔好鬼"啋"佢

tabo 說...

睇緊你呢篇時我諗
人呢, 只要唔死得
經歷過生離死別
真係會變到...乜叉都唔驚囉
講乜都大聲o的

我好肯定你好快會識得窒丹尼鄭
「醫生喎, o的手勢咁差....」