2007年2月9日星期五

生活充滿"驚"喜

呼∼∼∼生活其實都有好多驚喜,尤其是身為香港人。

Professor好醒,又可以做番食食記者,一個月內連番驚喜,心血少0的都唔掂。不過,我信你一定得的。努力呀!!!!

政府高官更能畀到我0地好多驚喜,近來更興諗埋0的奇怪slogan,"I'll get the job done",在個多星期內被各界改動後,切切實實地融入生活每一範疇,我要寫好呢個blog,我要食好呢餐飯......創意未被完全發揮,"I remember this. You'll pay."又殺埋身,哈哈。頂癮!最驚嚇的,要算是黑社會上身的飯桶太,人0地講少少0野,你竟然叫佢小心講0野?一個老廉最高領導人咁講0野,是否溝成恐嚇罪?如果有一日我不小心在街上輕輕踫撞到佢,佢會唔會叫我“出街小心睇路呀!!!”這種白色恐怖,原來無聲無色降臨香江。

一個驚死你生活苦悶的政府,經常攪盡腦汁搞驚喜、諗話題,身為香港市民,怎不幸福。

1 則留言:

martin0919 說...

其實呢幾日冇乜睇新聞,究竟詳情係點架?