2007年2月5日星期一

氣沖瘀血

星期日,很醒!竟然可以行到超過一個鐘氣功,腳痛程度都是維持在可容忍度。回家後還可若無其是的沖茶、叮蘿蔔糕食添。

可惜,一切活動,在八時後就中止了......在梳化睡了十多分鐘,醒來,肚子傷口痕痕癢癢的,一望之下,哇~~~~~竟然滲血!!白色的紗布變成鮮紅色。唯有即call丹尼鄭,佢話可能係瘀血,叫我不要撕開那片膠布,只需在上面加紗布,再貼膠布,用壓力按著止血就可,晚上就只可睇下電視食飯算喇,乜都唔好做,明早再去診所畀佢睇下。哈,原來屋企係冇紗布的,只有膠布型的紗布,是但求其貼下啦。

食過飯後,血繼續滲,還漏出了最原先那片膠布添,而家是深夜十二點幾,血仍未止,噓,應該冇事掛......

氣功真的那麼勁,可以將體內瘀血迫出?哇,原來真係咪立亂發功。(明早見到丹尼鄭,死口都唔認自己做過運動先,唔係盞捱罵。)

4 則留言:

匿名 說...

你唔驚丹尼鄭看到你呢個blog咩?

說...

醫生唔得閒睇blog啦...
小雲迪, 你點啊, 一直都無你的消息(直接的), 好掛住你啦, 有無再瘦, 再瘦唔掂啊, 不如你都開個blog, 大家仍然繼續 "網上見". 甜姑 字

傻四 說...

小雲迪原來早已有blog,但要等成氣候才公布喎。

匿名 說...

其實昨天我想回覆的...但不知何解,我成日login不到,不是要我認證,就說我密碼不符,激死...所以最終放棄了.

對,我有blog的,我好叻,我近日已經趕緊工,希望緊貼時間,現在已差不多...可以公布,yeah!

另外,甜姑,我今次休養,別人雖說我瘦了,但體重其實又差不多喎...我認為...怎樣也不及在酒店時的瘦,可放心.