2007年5月25日星期五

我的葬禮,初步構想

見甜姑講開我的葬禮,就令我諗起麥嘜早期一個故事,內容是幫小龜阿輝辦葬禮,大家好認真為阿輝做足儀式,揀靚棺木,最後,阿輝冬眠醒來(係呀,佢未死,只係冬眠),大家好高興一齊再玩一次葬禮。

近來有社工帶老人家去睇墳場,介紹棺木,做足喪禮準備,免自己百年歸老後子孫亂搞,或冇子孫的,就冇人理。

我也姑且寫一下我的喪禮意願:
.大量Lavendar,香,又襯我個名--芬姨
.不要道教儀式,不要破地獄,好唔型
.至於用乜宗教儀式呢?未知添
.環保紙棺,型
.骨灰不要撒落大海,我唔識游水
.骨灰用來種花就ok
.如果死時仲未嫁得出,我要穿婚紗,嘻,做怪誕屍新娘都幾型
.我想整一張CD ROM,記錄我與你們一起的相簿

場內,想播呢首歌


當你們正在為工作上、生活上的無聊人和無聊事激心時,不如諗諗你的葬禮想點搞,諗下諗下,可能會搵到你的生存目標。

4 則留言:

說...

著乜衫我都想到頭爆, 但我就唔會著婚紗, 著和服好唔好呢? 喪禮先想好都好㗎, 免得日後亂做, 特別係我呢啲 "奄尖"人, 你哋班友仔一下做得唔好, 小心我變 "奄尖"鬼來找你們 ( 其實... 依我的信仰, 我死後只能在天堂等你們來聚舊, 哈哈 )

傻四 說...

和服分分鐘貴過婚紗,還要專人著喎,唔係個個識,難道你想搵"先生"幫你穿?!

匿名 說...

哈...為自己構思"理想"的葬禮,看似理所當然,但又很少人真的會花心神...
真係估你唔到...
我的確未想過...
現時/現實的東西我也未想得通,
未有閒情想這些啊....

傻四 說...

小雲迪,你以為"未知生,焉知死"嗎?
我說:"未知死,焉知生"才對啊!
點解鼓勵大家想想自己的葬禮安排呢?
因為,只要你明白到(係透徹明白)自己生命會有終結的一日,你才會知道要怎樣活下去。
明嗎?