2007年9月29日星期六

中暑

中秋節翌日,到海洋公園的一日遊,以中暑完結。

朝早,在入場後排完隊睇熊貓,已開始頭痛。後來再排一輪水母館,又在山頭走動,最後,回到銅鑼灣,頭像要爆開般,還想嘔哩。

醫師話,我是中暑喎。中暑的人,通常有寒氣有體內。我曬過後,熱積在體內,又不能迫寒氣散走,積住左,就搞成咁喎。
(唔知有冇記錯)

醫師按過我的頸,話有點頸椎移位,寒氣想上行時,有瘀塞,就會頭痛。

醫師再按背脊,在脾臟的穴位,有點痛,又有寒氣,所以我會每日三點倦睏。

又,早2日受了點寒,所以今個星期又加了難飲的吳茱萸,嗚~~~~~


好久沒寫藥方......

9.28
柴胡3錢
桂枝5錢
白芍5錢
干薑8錢
大棗4枚
炙甘草2錢
細辛根1錢
通草2錢
雞血藤5錢
吳茱萸2錢
蒼朮4錢
行朴3錢
烏藥3錢
柏子仁5錢
山萸肉5錢
八月扎3錢

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

昨天等上yoga時,踫巧Leo在等坐車去機場。佢又放假啦!睇schedule唔見佢,以為佢唔撈添。原來佢係回Austria幫朋友做best man。聽佢講,Austrian是講德文的,而他的英文,是在旅行途中學識的。再談下去,原來佢廿歲開始便周圍遊歷,足跡偏佈歐洲,英國,星加坡,印度等等等等(我都唔記得咁多)。後來結識了中國籍的太太,就來了香港。又講講下,無端端自家沉浸在回憶中,好似有些難過事情在想,突然覺得這一幕很像彩子望著千秋在沉思的情景。哈,都幾得意。

十日後再見囉老師!

沒有留言: