2007年9月12日星期三

緣份真奇妙

緣份真奇妙,昨晚玩完yoga,等巴士回家,就畀我撞到個舊同學,佢做廣告的,忙到嘔電,經常半夜三更還在公司,竟然在八點幾九點畀我撞到佢,要有以下巧合:

1.我第一次咁早(八點三玩完yoga),平時通常是九點幾的。
2.佢好難咁早放工.通常放工後,屋企囝囝都訓左,要朝早才能見面。

本來諗住見到佢打聲招呼就繼續等巴士,佢堅持要我上佢屋企睇佢個B,都好丫,反而約實時間去見面,大家都有機會放飛機,還是不要辜負上天安排的緣份啊。

可能我在忽周及荷花,已經用晒畢生對小朋友的passion,對住這位精靈BB,都不能表現興奮......雖然同學仔力讚佢個仔勁得意。(Sorry,如果你有在看這個blog,請原諒,哈)反而那2隻肥0都0都貓咪,是我調戲的對象,哈!

喂,朋友,見到你比上次精神,咁就好啦!但都要小心身體,透支太勁,身體真的不知可以捱到何時...命...要攤長來玩的。

沒有留言: