2007年9月6日星期四

Autumn's back

一覺醒來,秋天驟然吹至,大家頻頻叫爽!

大家要好好珍惜這動人的季節,有空,也不妨到山上走走,不過小心秋蛇出沒呀。

生活總帶點驚喜/驚訝!昨天阿ger突然召我入房,問我繼續留低做part time好唔好,時間由我提出,然後再搵佢傾下。我都唔記得問佢人工點計添~~

我諗住返星期一、二、四囉,一個星期返三日,三、五朝早去打拳,小睡,或high tea,或chinese medicine tea(即係去睇中醫),晚間去上web design,還要溫日文,都相當充實下。

不過,一切未有定案,有決定再update大家。

之前諗爆頭,又唔捨得份工,又唔捨得同事,然後,突然老闆一句,就解決了這些疑惑。還敢說這世上沒有主宰嗎?I know you're here with me, thank you!

2 則留言:

匿名 說...

很替你高興你公司考慮讓你做part time呢﹗
既可以賺d錢,享受到工作帶來的滿足感,又唔駛太辛苦,並可以有時間"插秧"呢。

傻四 說...

係呀,公司都算係咁。高興到我哩...星期六日係咁想洗錢,哈~~~