2007年3月31日星期六

第一次2個月後

昨天,趁最後一天返半日工,於上晝搵丹尼鄭覆診。

覆診日,基本上係人與荷包的血光之災。抽血,留一小支血都好閒,可憐係驗血費$460,醫生費$400,冇諗過咁貴0架!於大受打擊後,到HMV睇碟,噢,Hayley Westenra出了新碟,再買多2隻Prana Yoga及以花為主題的日本音樂碟,荷包真的傷得很重。早2日買了兩頂Cap帽,前一日又買了Wii Bomberman,嘩,今個星期發生乜事?

可幸,驗血報告今日出了。4.7呀∼∼∼∼有史以來最低的。練氣功時,我不停有預感(或者係不停在想),覺得指數會係4,竟然被我 “練成”,氣功呢家0野,真係唔講得笑呀下。

昨天,被丹尼鄭檢查完後,有見唔問0野好似好蝕,夾硬問佢關於豆漿的抗癌作用。佢話,冇乜報告做過相關研究。我話係做藥廠的作者寫的,佢話,藥廠係賺取暴利的,不可盡信,叫我搵報告佢睇,或者自己做實驗,我笑住話:我做緊啦!

久違了的丹尼鄭無聊爛Gag,昨天繼續連環爆發。首先問我頭髮是不是真的;然後自己支墨水筆漏墨,又話我件衫甩色。與他見面幾開心0既。

下次約會,要到五月尾lu。


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

寫blog途中,有雀突然站在窗外好大聲叫,嚇死,原來是喜鵲呀!
麻雀站窗就見得多,咁大隻喜鵲都係第一次見,牠是來為我報喜訊嗎?
姐姐於農曆年期間見到藍喜鵲,今日又有喜鵲出現,今年呢個家必定行好運!Trust Me!!!!!

1 則留言:

martin0919 說...

等我"痴"下你的好運番來先. 齊齊lucky~~