2007年1月30日星期二

かっこい先生(有型醫生)

世事總係估佢唔到。滿以為可以輕輕鬆鬆住一晚醫院便回家,到頭來還是遇到意想不到的狀況,到今日早午才回歸。

星期日晚入院,十二點後禁食。第二朝,晨早就吊鹽水,8:50am開始飲白色糖水,整支900ml,每隔10分鐘飲150ml,直至飲剩300ml為止。

9:50am,坐輪椅到腫瘤科,途經大堂,人頭湧湧,寒風徹骨,外頭真的很凍,可能病房有暖氣,所以逃過了星期日晚那冷峰。到達PET Scan部,入房仔打埋一小支輻射藥,沒錯!是輻射藥。打完後,會做一日輻射人,雖然唔可以發射死光,但不能接近孕婦、小童,連沖廁所也要沖兩次。待了一個鐘,再飲清餘下的糖水,就正式去照了。人睡在床上,穿過一大粒似Polo薄荷糖的機器,照十數分鐘,搞掂。

中午一點半,準備入手術室。住的房間,是最近手術室的,推過數度門便已進入,很快。入了手術室,過床,手術床暖暖的,原來有張電暖氈墊底,很體貼哩。「命運是對手,永不低頭.....」姑娘放上音樂,原來手術室真的會播歌的!兩點,鄭嘉樑遲到!!!!不過,我都估到他會遲的,因為我在診所等驗血報告時,經常見到他匆匆忙忙的趕著飛車去醫院,相信他是慣犯哩,哈!

兩點十分,主角出場。與姑娘閒聊數句後,竟然耍我,話傷口發炎不能做手術,頂,我中0左計。

一切準備就緒,醫生問姑娘:「有沒有暖的消毒藥水(是為我擦肚子用的)?」姑娘:「無喎。」醫:「無?凍喎啲藥水。」姑娘:「無喎。」醫:「你睇!佢個肚震晒(唔記得點解,當時我正在笑)。」姑娘:「她在笑呀。」醫:「我用呢0的凍水『辣』你個肚,睇下你笑唔笑!!」雖然經過一輪爭論,我都係要受凍藥水抹肚子的刺激,不過,我仍感到窩心的暖意。

麻醉針刺進肚,很痛,我又很緊張,姑娘讓我握著她的手,我就老實不客氣,大大力的握著,我估佢有點痛。麻醉藥起作用後,雖然不痛,但感覺到醫生又剪又撬,很恐怖,我繼續死命握著姑娘的手。中途,醫生叫姑娘影下我肚子長出的肉芽情況,姑娘像不懂如何強制閃燈,急性子的丹尼鄭開始有火了。當時我真的想起身,讓我自己來影,我不要這樣流著血等你們啊。相影完後,姑娘話醫院不會曬相畀醫生,最多燒隻碟畀佢,丹尼鄭又著火了。噢,他真的不好惹,好彩佢對病人一直都好好0者。

經過一輪剪、撬、燒、連針,小手術在半小時後完成。我也鬆了一大口氣。

回到房,等了好些時間,丹尼鄭來解釋手術情況,佢話,情況好不尋常,普通人不會有這樣情況的,可能我不是普通人吧。他所指的,是我肚內,圍繞著那個白色的port,長出了肉芽,普通人生肉芽,只會生在表皮,不會生在肚內。那很讓人擔心啊,我問他,會不會是不好的肉粒(即癌腫瘤),他說,這是最壞打算啦。肉粒已拿去做化驗,最快星期三就知。而我,要留院觀察一晚,看看傷口如何才放我走。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

我住的是八人大房,住了兩晚,見過其他床的負責醫生,年紀大的佔多數,男的多,女的少,要數至有台型,至型「佬」的,應該是丹尼鄭,他夠高,有活力,夠中氣,最近還減了少少肥.......不過,他的囝囝,mixed的,仲靚仔呀,係可以做model那種格啊,睇到人流晒口水。

丫丫∼∼∼抹番0的口水先...................:p

今早,丹尼鄭接近十一點到來,說PET scan ok冇問題,他說:「本來昨晚想打畀你話你知,但我唔記得0左,等你驚多晚啦!」丫!頂你!好彩我都冇話驚到睡不安寧0者。點都好啦,多謝丹尼鄭與浸會的姑娘,又給了我兩日有驚無險的有趣經驗。多謝陪了我一日的《新約聖經》。多謝老馬陪我悶了半day。

我可以出院了!Yeah!排了長龍交錢,拿了藥,諗住回房拿回行裝撇啦......哈,竟然入錯房去錯床!!!!!!!!數對奇異眼睛望著我,嗚∼∼∼瘀爆!

坐的士,十二點四回到家中,睇埋最後一集《交響情人夢》,真係好好笑!!!玉木宏的反白眼,のだめ的白痴對白與表情,正!我又重返地球,過地球人生活了。

6 則留言:

martin0919 說...

哈~~~~鄭醫生把聲真係鬧鐘咁遼亮, 係病房出面都聽得好清楚佢講乜野. 勁!
都係地球的生活適合你呢個懶人>
nodame已經睇完,正! 珊姐話日本以nodame之名出左不少cd, 今晚出開老旺, 搵搵有冇先。

傻四 說...

嘿,係啦,全病房的人都知我乜樹.........頂...............

匿名 說...

好厲害啊,連在手術台上,也不忘你的專業影相經驗,想自己影番*0*
獎你兩段貓貓短片,可能你已看過,但百看不厭呢!
http://vc.u-file.net/vc-eye2268.html

http://www.youtube.com/watch?v=upxtHEeRcOM&NR

小雲迪 說...

完全想像到你個肚震的情景,你覆述他們的對話也十分神似,但笑死我!(好彩我現在可以笑多一些)
為你禱告

傻四 說...

食力貓,兩段片我都冇睇過,d貓仔Q爆。
小雲迪,其實仲有好多對話好搞鬼,不過怕太長氣,又怕大家冇興趣睇乍。

Miss Lee 說...

有興趣有興趣...
不如你開一欄叫精景搞鬼對白逐一睇,
咁又畀個機會我哋這有興趣的人睇,
又不用打搞沒興趣的人,
多美滿.