2007年4月6日星期五

仍在轉

星期五了,頭仍在轉,昨天打SMS問李師兄,佢後來回覆,話練佢地的功,不會拱樣的,亦未聽過有人練到拱,問我去過邊,做過乜。唉,我連練呢種功都唔夠時間,又何來搞另一d功呢......

張醫師叫我,唔好再練喇,佢地醫院,每年都有一個練到傻0左0既,又話見到"0野"咁喎,佢教我一個古方,叫我用朱砂開水,點在眉心中間。........這,好像有點神怪吧......託了老馬買了朱砂,唉,未試,我覺得我愈來愈奇怪。

---------------------------------------

看到陳生陳太,及翁sir的網誌,他們情況好像不大順利,好希望他們會好轉。病人,最想得到的是平安的心,在這復活節,希望他們都能找到。

1 則留言:

martin0919 說...

點左朱砂,好型咁喎!