2007年10月27日星期六

Blur點


昨天玩瑜伽,望著瑜伽墊,突然發現右眼有一個視點blur了,眨眼時,那一點變成了反白,形狀如圖。

哇~點算呢,我要去旅行啊,不要又給我麻煩事好嗎!

看看今天能否預約到醫生先。

~~~~~~~~~~~~~~~
後記
臨急book醫生睇,姑娘見我講述病情,都格外開恩,在fully booked的情況下畀我睇。

普通驗完視力,再滴藥水放瞳孔,醫生就照兩邊視網膜。原來,在視網膜有條血管爆血,流了一小滴血塊,影響視力。醫生話,我食的中藥,有可能會導致血小板下降的。嗯,這個要再問醫師了。
醫生給了眼藥水及2種藥丸,吩咐:不能飲酒,不要做頭向下的運動,而大力咳嗽、大力去便便,都會有影響。

3星期後再覆診,看看血塊有沒有吸收番。

有視網膜快相睇,但要等老馬幫我scan囉。

2 則留言:

martin0919 說...

可能好耐冇帶隱形眼鏡呢? 問一下醫生啦都係

匿名 說...

當然要睇醫生, 不過話時話我諗我可能會放棄做瑜伽啦, 因為試過兩次好似做完一個動作之後扭傷了, 痛了幾個星期. 尤其是頸, 好容易受傷. 小心身體, 真係做都要做d簡單d動作.