2008年7月28日星期一

個個都是才子才女

今晚循例瀏灠一下右列的部落,咦?怎麼大部分都在講書展,又怎麼,大部分有名氣的,都出書了.

香港出版社的確技窮了,在欠缺有銷路保證的作家下,大家一窩蜂,為所有有名氣的部落人出書,仲個個都搞簽名會.

現在,個個識唱K的,都可以出碟;寫到blog的,都是作家...又是名人又寫blog,就是才子才女...
我絕對不是文人,我自認看書不多,寫野只是呃餐晏仔,寫blog純為個人紓發...敢問所有出書的,你們有看多少書?你們出的書,又是否可以讓人增長智慧?

個個都是才子才女,但現實是,香港新一代已沒有文人,又或者應該講,香港人不需要文人......
(題外話...有人說睇wall e頭半個小時很悶,因為無對白,一位話晒讀過大學的後生仔的理解力是如此這般,我真係覺得香港只需即食娛樂,不需要文人)

也不能太老氣橫秋,時代如此,這是trend嘛......

3 則留言:

tabo 說...

小弟以為
濫出書是最被鼓勵的不環保行為
皆因個濫字,好難定義
人人都話自己創作
其實呢,等於o的好屎的畫家
整污糟塊畫布, 仲要高價賣畀人
陰質也

喂, 你講wall e幾句
我開始反省自己係咪太老氣橫秋喎

話晒讀過大學的後生仔我認識嗎?

傻四 說...

毓民28號晚節目話,叫父母不要畀仔女讀文科,想做作家,就先要做明星,然後就可以出書賣幾千本,彭志銘之流,出正統文化書,賣廿年都賣得幾百....好悲...

後生仔是同事,但聽你講你都聽過類似評語,這似乎不是少數人睇法...咁至得人驚。

匿名 說...

wall e 好好睇(證明我也老了?),有很多地方可以反思,可能我是愛胡思亂想的人:p另外…出書嘛…我自己一向的理解…可一圓自己的心願?至於今年嘛…是增加入場人數,證明香港是文化之都的好謀略:p