2008年7月14日星期一

支持2628

大洗咗好一段日子,近日因為收到張保單,令我眼前一黑,於是發奮要慳下錢,每天只可用一百蚊,盡量留在家吃飯,帶飯返公司食,搵番我那些夠著一季的夏天衫出來,嗯,計計數,我要慳到十月才可以豪花一下.

今日突然收到中人壽派07年年尾股息,哇~~竟然有千幾蚊,突然好似旱天降下甘霖(手上有很多手中人壽的朋友們,不要笑我派得咁少息),今日真正醒悟,買好股,就是最好的抗通脹方法.

好後悔之前買了有投資成分的人壽保險,保費又貴,回報又低,又限制我要退休後才有錢收....都唔知有無咁長命呢.

請大家不要再相信那些聲稱幫你儲錢的投資性人壽保險~~~投資去藍壽股,你的成功感會更大.

2 則留言:

tabo 說...

到10月可以豪花~
都唔夠三個月
咁快又使過

o岩數喎, 再耐o的你邊慳到o者.....

匿名 說...

那理千多元是多還少,咁樣可以令自己高興一番,已很值!