2008年7月28日星期一

又鬆動番

自從六月收到份保單催交保費,生活就像陷入深谷中.
一個月寬限期到了,今日終於call 阿Red問問.

哇,真係算好彩,原來我零三年買的人壽,是每三年回撥保額的10%(頭一次回5%),零六年,我已收到萬七元的現金,當年無動用到,派每年四厘息,今年就用佢來交保費啦.
而下一年,我將會收到三萬四蚊,夠交保費有凸.除開計,我每年是要交$3166來承保人壽,呢種人壽保,又以乎彈性大啲,有錢時可以當儲錢,沒錢時,可以從戶口拿錢出來.

銀根立即鬆動了~~~~~~~~~~~~~~~
不過,我仍會堅持儲錢大計,繼續投資!!!!!

1 則留言:

匿名 說...

哇…諗諗下…我咪好蠢囉…我冇呢d回撥…又要交貴保費 (因為做過手術)…