2008年3月17日星期一

送給自己的生日禮物


嘿嘿,考了咁多年,終於畀我考到啦。
拿成積時,見到靚女姐姐拿著輕飄飄的信封,以為死得,但當老馬幫我睇時,才知pass了!我興𡚒得在那兒喪笑!
因為我真係以為會差幾分才合格。
呵呵!


聽解今年都幾難,加上有條茂四響電話(賴),唔合格,但好彩其他分好少少乍。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
還要多謝好友們的生日禮物,愛納信與莊小姐的無印福袋真係好正~~~~~~
各方好友的sms,msn呀,facebook呀~~多謝!!!!
馬生的相機,好玩!!!最好玩係,要到曬相時才知影到甚麼!

3 則留言:

匿名 說...

再次恭喜晒,離差幾分都有一段距離喎,十分好的生日禮物:p

傻四 說...

對哩。不過今日走在街上,有兩位日本男子走在我後面,我完全聽不懂他們說甚麼......我應該仲有排學。

傻四 說...
此留言已被作者移除。