2008年3月27日星期四

4月的期待

悶了2季,08春季日劇,終於似番少少樣。

2大靚女
《Last Friends》
上野樹里+長澤正美:
一個有性格,一個超級清純靚女,一定唔會錯過,男主角是瑛太,近來甚紅喎。
故事:三個受傷的年青人,住在同一屋簷下,講述如何在現代社會尋找生存勇氣。
編劇:浅野 妙子(曾編作《大奧》《Love Generation》《神啊!請給我多點時間》)
主題曲:宇多田光 「Prisoner Of Love」
播影日期:4.10,富士木10
上野樹里剪了一頭清爽短髮,超型,有點像王菲喎...


劇集CM


2大型男
木村+阿部寬
《Change》
阿部寬呀~~,賣飛佛,可惜我唔鍾意睇深津繪里。Madonna特別幫木村唱主題曲,好威呀~~
故事:木村原是小學教師,後來競選成為議員,更進身成日本總理大臣,深津是他的得力秘書。
編劇:福田 靖
主題曲:Madonna 「Miles Away」
播影日期:4月  富士月9

早晨節目介紹Madonna幫木村唱主題曲,片段最後是娜姐講話,說難忘06年上smap x smap節目,那一集我都有睇呀...



《Around 40》
故事:可能與不結婚的男人相似,都係講專業人事──天海祐希,優秀精神科醫生的獨身主義生活,故事發展當然係佢遇到一個有機會發展戀情的男人(藤木直人)。
編劇:橋部敦子
播影時間:4.11 TBS金10

3 則留言:

匿名 說...

嘩哈哈,睇咗你個blog,就知新一季有咩日劇呢,非常方便!

說...

點解唔鍾意深津繪里啊, 我都幾鍾意佢喎, 做戲好嘛... 其實係 "世紀末初夏" 情意結~~

天海佑希反而無興趣, 我覺得佢硬搞笑的表情好嚇人( 做女主播那一套呢 ), 我還是只習慣她做 "女王"...

我還是很難認同肥腫難分的長澤是靚女...

傻四 說...

長澤那種叫少女特有的baby fat啦,你恨唔到啦,哈哈.
不過佢近來好殘,睇Propose大作戰SP好明顯睇到.