2008年2月26日星期二

畀二百幾蚊入場搵周公子



藝術節真係要早一點訂飛才行,倫敦愛樂,紐約愛樂都睇唔到~~~只訂到上原ひろみ的jazz。

入場前,隔籬那幫專業人士,已經在吹水,話上原好crazy,我當時不明白,但睇完佢第一首曲,最後,她用手肘鋤落琴鍵,我就明白了。

整場表演,除了她,bass,guitar,drum都滿有水準。可能音樂人偏年輕,音樂都表現得好energetic,我覺得係好悅耳兼悅目的。但礙於同行的,都是剛上完太極班,食完午飯,大家都飯氣攻心,在音響咁好的大會堂音樂廳,暗黑的環境下,我們睇一場show,睡了半場...

散場後,餘韻尤在,不敢買她的CD聽,我家沒有靚聲音響,我怕破壞了那場show的美好印象。

沒有留言: