2007年12月3日星期一

孽瘤的票源

港島補選完成,孽瘤得到十三萬七千多票,諗極唔明,點解會有咁多人支持佢。

今早回到公司,同事得知孽瘤輸了,竟然大叫:「唔係呀嘛!....都唔明點解d人會投陳太。畀我住港島,我一定投葉劉。」另一個同事亦讚同。

綜合2位同事的理據,支持孽瘤的原因如下:
1.唔鍾意安生那時自己辭職走,而家又回來搞搞震;
2.有朋友曾在民主黨工作,話個黨好黑暗;
3.覺得孽瘤敢言;
4.覺得民主派假民主;
5.情願真獨裁,也不要假民主;
6.當年孽瘤都係身在其位,盡責的表現。

聽完這些理據,我腎上腺素有點標升。

或者,這些理據可以解釋那十三萬票的由來。

香港,充斥著一大群對政事陌生無知的人。我大膽假設,他們多數是師奶。
我不是眨低師奶,其實,我的年齡,都夠資格做師奶有凸。
但這群人,多數是知識薄弱,每日奔波勞碌,都係為家計,為仔女;
為了家,她們會喜愛拿取著數,眼前的蠅頭小利,足以遮蓋一對眼睛。
她們要和諧,不能接受毓民式的謾罵,以為真獨裁,大家就會得到「和平」生活。
她們邏輯概念不強。甚至可以形容為...不可理喻。
她們短視,這是普遍女人的通病。

或者,香港人太幸福,近代的生活,都相對較開放、擁有言論自由、政制較穩健,沒有經歷過新聞消息被封鎖,言論受打壓的生活。所以,這一群人不會理解民主的重要性。

製造這族群,其實要多謝港英政府,在以往的教育綱領上,完全沒有涉足政治範疇,填鴨式教育,令大家都不懂獨立思考,只跟著既定路線走,逆來順受。

如果教育方面沒有改變,香港的前途是灰的。

3 則留言:

tabo 說...

不可理喻是女人特權
老實講, 大部份女人都係咁

部份師奶無獨立思考
需要意見領袖
因此政府先要攻陷電台
有人(某組織)帶頭話xx唔o岩
佢地就會話「係呀」

最最最緊要的
係愚蠢係會傳染的

匿名 說...

芬姨,
支持葉劉的都說當年廿三條她都是聽老闆說話而已,老闆叫佢做咩就做咩,明知對港人不利, 佢都係做突有餘,呢個人心腸好壞!我唔知點解會有咁多人投佢票,呢個女人野心大過陳太好多,佢直情想持民意當特首!
我身邊都有好多投葉劉的,說她個人實幹, 痴線架,佢番左香港幾耐,做咩出樣覺得佢「實幹」?
我覺得何來咪仲實幹啦!
好嬲呀!!!!

傻四 說...

我都好嬲架,但呢類人係不可理喻的,層次不同,好難同佢地講道理......可悲。