2008年11月12日星期三

雜談

公司好多0野做,唔似以前,經常偷時間寫blog。今日算是有點空閒,寫少少啦。
~~~~~~~~~~
轉工.轉世
食力貓由細玩到大的堂姐突然急病離世,知道呢隻傻貓一定好唔開心,希望你不要太傷心啦。

公司有同事離職,轉去新工作,人工好,公司夠大,將會有更好的發展。不期然,將兩件事聯繫在一起。人們恐懼死亡,因為對死後世界一無所知。

或者,我們離開這地球,就等如轉了新工,去另一個更美好的世界。人們經常說,「點解好人永遠早死?」,可能因為他們值得去更好的地方生活。
活著的,要好好修行。
~~~~~~~~~~
幸免.倖免
金融海嘯,報紙常寫「連XX集團都不能幸免...」
係「倖免」呀,各位!
~~~~~~~~~~
占卦.子未
近日學占卦,為自己起了一支事業謀望,出咗世應係子未相害,噢...即係唔使諗轉工住...灰。

但我會繼續努力。
~~~~~~~~~~
CS4.CS4
Adobe出了CS4,上星期去了聽seminar,拿了件很閃的黑Tee,幾靚喎。
Seminar完結時,抽大獎──整套CS4,登登登櫈!係一位公務員,頂,又係0個0的返工時間去進修去聽seminar的高級人員啦,仲要抽到獎,可惡!
~~~~~~~~~~
穩定
我想做公務員,因為我唔想再擔心公司執笠問題。但那些官僚做事方式,我絕對不能適應,還要熟讀基本法,死咩!
退而求其次,搵下大學文職先。
~~~~~~~~~~
手下留情
今朝在屋企樓下,見到麻雀仔在啄食藍色物體,有點像老鼠藥餌,它攝在坑渠邊...我趕時間,沒有理會,但後來還是步回,將那粒藥餌踢落坑渠,當時,已有另一隻豬屎乍對食物虎視眈眈。唉,救到幾隻,又未必救到全部,工作人員落藥有冇替其他無辜生命想過?佢地唔識字,唔識睇壁布板的通告的。

1 則留言:

匿名 說...

嗯,果然係雜談呢。無論點轉,最緊要身體健康,食食食,行山山,哈哈哈^^
另外,多謝晒^^

食力貓