2008年5月15日星期四

最香一劑藥

這是我飲過最香的一劑藥:
桔梗 3錢
生甘草 2錢
牛蒡子 3錢
薄荷 3錢
淡豆豉 3錢
梔子皮 1錢
蘆根 5錢
淡竹葉 3錢
荷葉 3錢
藿香 3錢
滑石 3錢
竹茹 3錢
木香 2錢

好香哩,有薄荷,荷葉,木香,我逐樣藥材拿來聞,好清爽。
這劑是解暑藥,由於我佛誕去探熊貓時熱親,即晚火燒喉嚨,又不能入睡,搞到要飲三日解暑藥哩。(警告,這是for我的藥方,不要亂跟)

4 則留言:

說...

下, 嗰日已經唔係好熱, 我哋又成日飲住西瓜汁啦喎, 仲係熱親?? 定係食得反式脂肪多啊...

傻四 說...

哈,熱呀熱,熱氣在身體內燒下燒下咁,第二日仲散緊出來。

匿名 說...

估不到傻四是那麼熱情之人呢,但要好好保重身體啊,不要玩得太狂。

傻四 說...

基本上冇狂過,我覺得其實係因為冇釋放(熱力)至真。