2009年2月16日星期一

晚餐



是日,往丹尼鄭覆診日。(後補:指數維持4,繼續努力)

然後CWB購物,預備弄初四貓糧。買了本Orange Page,發現有個食譜簡單易做又美味。弄一個來吃。

這是西式番茄魚,由於不用洗這洗那,烹調時間十分鐘搞定......當然要先有齊材料。

材料
魚件/魚扒(可供煎的)
小番茄
蒜茸
黑椒

調味(所有都適量啦)
白酒 3茶匙

芝士粉
Parsley切碎

Steps
  1. 蒜茸起鑊煎魚,厚魚件,每邊煎2分鐘。我喜歡黑椒,所以撒點黑椒調味。
  2. 加入切半番茄
  3. 待番茄開始腍,加入已混和的調味。
  4. 煮多一會,搞掂。
今次我買了比目魚,煎煎下散晒,似乎要揀些肉質較實的魚類,煎的時候,記著不要翻動太多。幾好味架!

8 則留言:

martin0919 說...

食家意見如何? 傻四俾幾多粒星呢?

傻四 說...

呢個餐係我架,傻四的餐未post上來。

tabo 說...

4是高或低?
高是多少?

傻四 說...

CA125=4是低啦,超過35就要留神,超過一百都有問題,有人會去到幾百,甚或過千~~~

說...

幾時煮俾我食呢??

匿名 說...

我又想食… 食力貓:p

傻四 說...
此留言已被作者移除。
傻四 說...

好呀,搞個煮飯大食會。