2008年6月30日星期一

Work under pressure

最近在搵下工,睇到那些工作requirements,到最尾總會加一句,Able to work under pressure.就連一份freelance copywriter都要承受到壓力?唔係化。基本上,壓力這2個字,對我來說已經構成壓力,見到呢句,就唔敢apply。我諗我有"壓力"phobia.

為何每一份工都需要無比抗壓能力?

有沒有一份工是沒有壓力的?

3 則留言:

匿名 說...

一句能 work under pressure ,年輕的當是挑戰,有番咁上下年資的應該有「信心」handle…一句 requirement 可以使死你,有言在先,清清楚楚無得抵賴…香港人也…嗚呼哀哉…

tabo 說...

我的回覆係:
我們這一代,真的幸福得不得了,讀書有資助,有良好環境,可惜,身在福中不知福,讀書時不讀書,成日掛住玩,真係慚愧。

haha

傻四 說...

喂,我頂咗啲壓力十幾年,對得住任何老闆,問心無愧噃。