2007年7月16日星期一

一期一會

朋友幫手買飛,睇《一期一會》Rerun,入場前,完全無印象呢套係乜劇,希望會有驚喜。

昨天睇午場,兩點九開波,睇完,竟然係五點九,三小時的話劇,我未睇過。這三小時,我唔會覺得抵,因為中間我要睇表,這套劇,太冗長。

朋友老婆話套劇想扮村上春樹,我無睇過村上的長篇小說,不能評論。睇完後,發覺原來現今年輕人的:
同性戀,已經好普及
援交,等閒事

好睇處:
.即場one man band音樂伴奏
.陳百強的歌,原來可以代表年輕代的生活
.林一峰聲靚
.無台設計有心思
.有某些位幾感動,都搞到我喊

爛處
.一期=一生,一會=一瞬間的遇上,日文詞彙,比喻一生只會遇到一次,劇名與內容有點不符
.對於我們同行的四名中年人來說,劇中強說愁味太重
.劇中人物無故用日本人名,諗唔到點解……
.服裝設計不認真,五個主角,只有一兩個建立了頗鮮明形象
.爛gag太多,我隔籬的少女曉笑,我唔識
.趙學宜那部分,可以完全delete
.資料搜集不足,一套劇有兩個自閉症年青人,但表達到自閉症像是性格缺陷,好易就醫好,表面如正常人。查網上資料,話自閉症係“中樞神經系統受損所引發的普遍性發展障礙;常伴隨有智障、癲癇、過動、退縮以及情緒等障礙。簡單的說,自閉症患者在日常生活中具有三項障礙:缺乏社會交互作用的能力,語言表達困難,及偏異的行為。”成因係腦部發展障礙,令認知出現問題,唔係有幾個好朋友陪你,你就會醫好。
.演員噴Mic很嚴重
.激動位太多,這些高潮位,應該係可以帶動現場觀眾情緒,要觀眾一同緊張,與劇情同呼同吸,但下下動手動腳,大叫大嚷,睇到麻木,仲有點眼訓添。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
年輕時,一年睇幾次話劇,後來,相隔多年都無再睇,因為不容易搵到一套能感動人的話劇。

睇話劇,似係一個承諾,多過娛樂,因為要早在個多月甚至三四個月前買飛,如果對套劇有期待的話,這段日子可不好過,因為想快點進場看。即使不抱太大期望,也要不時提醒自己有這樣一個約會,以免活動撞期。所以,如果睇到一套爛劇,我會好唔開心。

話劇vs電影,我情願揀後者,投入得不算多,即使套戲爛,花費與浪費的也不算多。

4 則留言:

tabo 說...

我完全唔記得
上一次睇話劇感動係邊一套
倪秉郎話香港搞劇, 搞來搞去係個幾百人
即係小圈子囉

慳番$400同一個晏覺 :p

傻四 說...

最感動我的,是《我和春天有個約會》(First Run)和《南海十三郎》(First Run)......那時,是屬於話劇未變得商業化的時候。

匿名 說...

咦咦咦?這兩套我都有看啊...說得很對,那時的話劇是好看,那時香港話劇團的話劇也是最好看....

匿名 說...

我也有去看《一期一會》,買票前原因是陳百強的歌同林一峰的聲,但也抱著想了解多一點 W 創作社有份參與的作品究竟如何 (之前的你拯救咗地球未聽說口碑好,但我沒看過)。
傻四的感想完全有同怠,故事除唔知點解用日本人的名字,趙學而那段真的可以完全delete,難怪她之前受傷了不能演出,也不會對演出影響太深;相反如果谷祖琳又因事退出,反而想知會點樣再安排劇情。可能自己已不年青,故事背景好似離我太遠,似回看自己在大學時的光景多於投入劇情。不過,將世界簡單化,短短幾年光陰經歷不尋常的喜怒哀樂,可能這叫做「特色」吧。故事不止自閉症詮譯有待商榷,連一個朋友失踪了接近成年,一句:「如果他在會點點點」…「相信佢一定回來」…似乎要這樣做才能串連故事,並不是我能理解的由細到大的「友誼」…