2008年9月2日星期二

已經2年囉喎

前年的現在,差不多做完手術了。
今天,我由89磅升至現在112磅,係史上最重的。
因為練瑜伽緣故,手臂肌肉在成長;
不過,身體依然好虛,稍為一動,就滿頭大汗;
而且,很容易就累,一晚的夜睡,第二天就像魂遊一樣。
所以,我還要繼續努力。

4 則留言:

說...

我舊同學話叫你練返氣功喎, 佢話氣功有用啲, 本來玩YO同耍太極都可以逹到氣功效果, 但你現在做的都係側重在運動方面的, 稍欠精神內部的... 我係咁聽係咁講啦, 你知我唔識...

傻四 說...

噢噢...我都知氣功對身體好,不過哩...我驚控制唔到d氣呀,又冇人教~~~
呢2個月太極班都教埋氣功操,師傅話好好的,但我實在又冇乜時間練。

匿名 說...

我聽收音機,養生之道之一係朝早起身,在床時上下合齒三百下,按摩眼耳口鼻翼同後勺,然後空肚飲杯暖水落肚,跟住梳頭要起碼一百下。要記得食早餐。中午要找時間小睡五至十分鐘,下午三至四時段都要,最遲8點好食晚飯…我只聽到呢到咋…

martin0919 說...

有咁樣既生活, 咁嘆, 係有錢退休人士先做得到, 正常既香港人冇可能做到啦...仲加上傻四條友仔興趣多, 而家每星期都有練太極, 其實成績已算不錯啦. 努力!!!