2008年4月8日星期二

在吉野家吃到的...



今晚在吉野家買了一個泡飯回家,我其實幾鍾意吉野家的飯,粒粒肥0都0都...但估唔到今晚的泡飯加了料。

在打印單上的,是浸在湯內的紙,上面用黑色墨水筆寫了一些數字,紙,已破爛了,我好擔心另一些紙碎已吞了入肚。
如果我不是有病在身,或者未必會咁擔心。 
飯,始終都是屋企煮的最好。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
後記:
食到有紙的那晚,我往吉野家的網頁留了言,翌日就立即有人跟進,第三日,我拿證據給他們。
今天(4/14),那位羅小姐再打來,話畀番vip券我,我其實唔係想要vip券,因為我未必會再去食,但為了快點完結件事,就算啦。
佢話哩,重未追查到張紙出處,因為佢地後欄不會用手寫的單,而家正向供應商跟進緊喎。
ok,羅小姐的態度,同佢地處理程序幾ok,好啦,我繼續支持佢啦。

沒有留言: