2007年6月19日星期二

我係咁0架喇,吹咩!

滿心期待,讓阿牛幫我打爆Biohazard。山長水又遠的,抬機抬火牛入愉景灣,點知,入到去,開唔到部Wii。

其實由昨晚開始,我望住部機,就有點不祥之兆,會唔會部機燒鬼0左呢?!(因為我將部DVD機的兩腳插頭插在一個拖板上,姨甥仔第一:可能會以為自己好醒,搵到個近d0既位插部Wii,唔使拖個電掣去火牛度;第二,條友懶,怕麻煩,就直接將部Wii插在電視旁的拖板上的兩腳插蘇轉換器。

唔信邪,冇在出發前試機,點知,真係畀我估中0左。

終於,四條友在愉景灣走來走去,上上落落,最後都係冇機打,搞到一身汗,又曬黑埋。

晚上去黃金試機,睇下邊度壞,發現係火牛燒了,用180買番。猛然醒起,電視機旁的拖板在上星期突然燒Fuse,當時不以為然,這時才將Wii燒火牛的事件拉上關係,已有十足把握回家大興問罪之師。

但,熟知條友仔性格,直接問,佢一定唔會認,唯有先發問一些常識問題,以香港用電電壓的話題開始問佢,叫他一步一步踏入陷阱。

嘿,後來條友仔承認知道拖板燒了,但不知Wii的火牛燒0左啦。

頂佢個肺,如果佢唔係一個理科生,如果佢唔係鍾意打機,我都冇咁嬲。考會考喇今年,仲要考Physics0架,咁簡單常識都唔識!話佢一句:原來你讀書係不求甚解0既!佢駁一句:係呀,我死背0架乍!都唔知佢點解0既!∼∼∼∼∼∼∼∼哇!真係想兜巴車埋去。而家好似佢讀書係被迫咁,佢係受迫害一族,我唔想讀0架,即使叫我讀,我都係唔識0架喇!爭在未講出口的是:你吹咩!

重點,其實唔係想鬧佢發洩,係想佢知道,學習,是用來生活的。好彩拖板有Fuse0者,唔係一插即爆即燒死你啦。咁簡單的常識都唔曉,平日仲要覺得自己好叻咁,問多兩句嫌你嘈,嫌你煩,覺得自己阿娘冇學識,講野完全唔需要尊重,唉,可能要到進入社會大學,這隻井底蛙才會成長。

2 則留言:

說...

他不是一個單獨個案, 基本上十之八九的年青人都是如此, 但告訴你, 即使進入社會, 能反省自身不足的亦只是少數, 你嬲, 都不過是因為他是你的親人, 奈何事實如此, 你也該當是為自己開開眼界.

傻四 說...

你講得0岩,若然佢唔係我親人,我真係理鬼佢。唔開心0既係,見到佢不求上進,五六千蚊買個電腦回來,只係打機,完全沒有追尋知識的意慾,莫講話要有成就,就連如何「安全」生活都有問題。呢...0個0的呢,將漂白水溝滴露溝洗潔精去清潔然後中毒0個0的呢,死0左都唔知乜事囉。